Σάββατο 27 Φεβρουαρίου 2010

ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΜΗΛΙΩΝ ΚΑΙ ΑΘΗΝΑΙΩΝ:

Copyright © 2001 F. K. Voros     Το πλήρες μελέτημα του κ. Φ.Κ. Βώρου 
url: http://www.voros.gr/      http://www.scribd.com/doc/7070743/-

                    ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΜΗΛΙΩΝ ΚΑΙ ΑΘΗΝΑΙΩΝ:
 ΕΝΑ ΜΗΝΥΜΑ ΣΥΓΧΡΟΝΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΣΚΕΨΗΣ ΚΑΙ ΠΡΑΞΗΣ
                                                                           του Φ. Κ. Βώρου


Το 416 π.Χ., ενώ ακόμα διαρκούσε η Νικίειος Ειρήνη που είχαν υπογράψει Αθηναίοι και Σπαρτιάτες, επιχείρησαν οι πρώτοι να εκβιάσουν τους Μηλίους να μπουν στην Αθηναϊκή Συμμαχία, μολονότι οι Μήλιοι είχαν δωρική καταγωγή (άρα συγγένευαν με τους Σπαρτιάτες) και είχαν ως τότε μείνει ουδέτεροι στη μεγάλη σύγκρουση, που είναι γνωστή ως Πελοποννησιακός Πόλεμος (431-404 π.Χ.).


..οι Αθηναίοι το Μάρτη μήνα του 416 π.Χ., με ναυτική και πεζική δύναμη .. και με την απειλή της βίας ζητούσαν να διαπραγματευτούν «εκούσια» προσχώρηση της Μήλου στην αθηναϊκή «συμμαχία».

Α΄. Ο διάλογος Μηλίων και Αθηναίων, που τον έχει διασώσει ο Θουκυδίδης...., έχει δραματική επικαιρότητα, ..γενικότερα για την ανθρωπότητα, που παραστέκεται μάρτυρας πολλών τέτοιων «διαλόγων» (με διάφορες παραλλαγές) ανάμεσα στην πάνοπλη αλαζονεία των ισχυρών και τη θαρραλέα αντιπαράταξη των μικρών λαών. Το παρήγορο μήνυμα που στέλνει η ιστορία είναι ότι η αλαζονεία της δύναμης, που προκαλεί αδιάντροπα την παγκόσμια αγανάκτηση, αυτή τελικά συντρίβεται κάτω από το βάρος των ολισθημάτων και των αμαρτημάτων προς τα οποία φέρεται ακατάσχετα.
................................
ΟΛΟΚΛΗΡΟ το κείμενο του Θουκυδίδη, σε μετάφραση Α. Γεωργοπαπαδάκου (1), που παρουσιάζει το δραματικό διάλογο Αθηναίων – Μηλίων 

Το πλήρες μελέτημα του κ. Φ.Κ. Βώρου με το δοκίμιο που περιλαμβάνει τα τρία μέρη 
Α΄. Το περιστατικό που αφηγείται ο Θουκυδίδης (Ξυγγραφή, βιβλίο πέμπτο, κεφ. 84-116).
Β΄. Η ανθρώπινη φύση και η δύναμη των θεσμών.
Γ΄. Μια διευκρίνιση, προσπάθεια δίκαιης κρίσης, για τον Ελληνικό Διαφωτισμό (τη Σοφιστική).

η συνέχεια ΕΔΩ !!! ...

Κυριακή 14 Φεβρουαρίου 2010

ΠΑΡΑΝΟΜΑ ΔΑΝΕΙΑ ΤΡΑΠΕΖΩΝ ΧΩΡΙΣ ΝΟΜΙΚΗ ΒΑΣΗ

Το 1969 αναφέρθηκε μια δικαστική υπόθεση κάποιου Τζερόμ Ντέιλι......του οποίου το σπίτι ήθελε
να κατασχέσει η τράπεζα......που του είχε δώσει εξ αρχής το δάνειο για να το αγοράσει.

Τα αποθεματικά δεν μεταβάλλονται από τις συναλλαγές δανείων....αλλά με νέες καταθέσεις απαιτείται
και αύξηση των αποθεματικών.
Με άλλα λόγια, τα λεφτά δεν προκύπτουν από το τρέχον ενεργητικό των τραπεζών......οι τράπεζες τα επινοούν, χωρίς να προσφέρουν κάτι περισσότερο.....πέραν κάποιας θεωρητικής έγγραφης υποχρέωσης.
Κατά τη διάρκεια της δίκης, κατέθεσε κι ο πρόεδρος της τράπεζας, ο κύριος Μόργκαν.
Ο δικαστής στο υπόμνημα του ανέφερε ότι ο Πλέντιφ, ο πρόεδρος της τράπεζας...
...παραδέχτηκε ότι δημιούργησε σε συνεργασία με το FED τα χρήματα...
...και τα δάνεια προσαρμόζοντας τα λογιστικά του βιβλία.
Τα χρήματα και τα δάνεια προέκυψαν όταν αποφάσισαν να τα δημιουργήσουν.
Ο Μόργκαν παραδέχτηκε ότι δεν υπήρχε νόμος που να το επέτρεπε αυτό.
Η ύπαρξη των χρημάτων πρέπει να έχει νομική υπόσταση.

Το δικαστήριο αποφάνθηκε ότι δεν υπήρχε αυτή και συμφωνώ.
Ενώ πρόσθεσε: "Μόνο ο Θεός μπορεί να φτιάξει κάτι με αξία από το τίποτα".
  Μετά από αυτή την αποκάλυψη, το δικαστήριο αρνήθηκε.....το δικαίωμα κατάσχεσης στην τράπεζα
κι ο Ντέιλι κράτησε το σπίτι του.

Τρίτη 17 Φεβρουαρίου 2009

Οι φορείς της Αυτοδιοίκησης

Οι φορείς της Αυτοδιοίκησης του νομού Ευβοίας, …αποφάσισαν να προχωρήσουν σε κάθε κινητοποίηση....,για την ίδρυση τακτικής έδρας του Εφετείου στη Χαλκίδα....
http://www.servitoros.gr/news/view.php/22106/

Τουλάχιστον, θα έπρεπε? να κινητοποιηθούν και για την κατ' εξέρεσει ίδρυση παραρτήματος του Αρείου Πάγου αλλά και Συμβουλίου Επικρατείας, για την προστασία του δήμου από τους διαπλεκόμεους της διαφθοράς, στη Σκύρο, οπότε σε καμιά περίπτωση δεν θα μπορούσε να αλοιωθεί το “δίκαιο” μια απόφανσης, σε καμιά προσφυγή, κατά των παραπολιτικοδικονομικά διαπλεκόμενων, εις βάρος της ”Εκκλησίας του Δήμου” της Σκύρου που στηρίζεται σε αδιάσηστα στοιχεία (http://stoixeiadiaplokis.blogspot.com/2008/05/blog-post_2145.html) υπό το άπλετο φως της νομικής διαφάνειας (http://stoixeiadiaplokis.blogspot.com/2008/06/blog-post_28.html) αλλά και πολιτικής (http://stoixeiadiaplokis.blogspot.com/2008/05/11-11-2006.html) από πλευράς του Ν.Π.Δ.Δ. του δήμου Σκύρου
όταν ορκίζετε κανείς στο ιερό Ευαγγέλιο να
ΕΙΠΕΙ ΤΗΝ ΑΛΛΗΘΕΙΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟΝ ΤΗΝ ΑΛΛΗΘΕΙΑ,
αλλά και ως συνεχιστής
της ομοούσιας και αδιαίρετης ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΑΣ
ΤΟΥ ΠΑΤΡΟΣ ΣΟΦΟΚΛΕΟΥΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΣΤΕΦΑΝΙΔΗ
http://diaploki-diafthora.blogspot.com/2008/11/blog-post.html
ΚΑΙ ΤΟΥ ΥΙΟΥ ΜΙΧΑΗΛ ΣΟΦΟΚΛΕΟΥΣ ΣΤΕΦΑΝΙΔΗ
http://diaploki-diafthora.blogspot.com/2008/02/blog-post_9823.html
ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ ΤΩΝ,
που ΑΓΕΙ στην εξυγείανση της ΑΓΑΘΟΤΗΤΑΣ, των ψυχών των σωμάτων, του Ν.Π.Δ.Δ. τις ”ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ”
Μήπως και για αυτό το λόγο? καθυστερεί η ίδρυση του Εφετείου στη Χαλκίδα?,
καθώς και ο δήμος Σκύρου δεν θέλει?
να ΘΕΑΘΕΙ ΤΟ ΑΝΕΞΕΛΕΓΤΟ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ ΤΟΥ ΠΟΙΜΝΙΟΥ του οίκου του καθώτι σελ. 38
«..ὅτι οἱ αὐθαιρέτως ἐπεκτείναντες τά ὃρια τῶν χορτονομῶν των ἰδιοκτῆται (σ.σ. Όπου ίσως Τινές εκπρόσωποι του) αποδέκτες (σ.σ. και συνεχιστές ”..ἐνεργειῶν παρανόμων..”) δέν διατελοῦσιν (σ.σ. Και δεν διατελούν) ἐν κατοχῆ.νομικῆ, ἀφοῦ αὐτός ὁ νόμος την κηρύσσει ἀνύπαρκτον, θεωρουμένου ὠς ἐν συνεχεία κατόχου και κυρίου τοῦ δημοσίου και σήμερον τῆς Κοινότητος.»
και δια τον λόγω αυτό συνδράμουν, σελ. 38 στο,
“...φόβο(ς) «ασκήσεως βίας ἐπί τῶν ἐλευθέρων πολιτῶν» και «ἐνεργειῶν παρανόμων»

Και βεβαίως οι φορείς της Αυτοδιοίκησης του νομού Ευβοίας θα πρέπει να διασφαλίσουν και τα δίκαια της “Εκκλησίας του Δήμου” της Σκύρου,
μάλιστα και σε αντίθεση του σημείου 3. στο δεύτερο πόστο στο

http://www.topontiki.gr/pontikiforum/index.php?showtopic=122 όπου
“..Ακριβώς αυτού του τύπου "διευκολύνσεις" είναι πίσω από την "εξέγερση των κοινοτήτων" στην πρόσφατη απόφαση για το Βραχάσι , την Μίλατο, την Τσαριτσάνη κλπ.
Ολα αυτά που λένε για "ιστορική κοινότητα" και τα ρέστα είναι κοινό μυστικό ότι είναι προφάσεις.
Αυτό που τους στέρησε ο Καποδίστριας ήταν τον "μηχανισμό" καταπάτησης που τους έδινε η "παλιά κοινότητα", που διαχειριζόταν διάφορα τέτοια "κοινά μυστικά"...”

αλλά και σε σχέση και με το έγραφό τις ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΕΝΩΣΗΣ ΔΗΜΩΝ ΚΑΙ ΚΟΙΝΟΤΗΤΩΝ ΕΛΛΑΔΑΣ (ΚΕΔΚΕ) που την 21 Απριλίου 2008 πήρε την πρωτοβουλία, κατόπιν σχετικού έγγραφου προς τους Ο.Τ.Α, από την (Ε.Ε.Τ.Α.Α. Α.Ε.), την 12-3-08/1165, για την ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΑΚΙΝΗΤΗΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ ΔΗΜΩΝ.σε συνεργασία με την ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΤΟΠΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ (Ε.Ε.Τ.Α.Α. Α.Ε.) και του ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ, να μελετήσει και να προτείνει λύσεις σχετικά με την αξιοποίηση της ακίνητης περιουσίας των Ο.Τ.Α.
ΟΠΟΥ, ΞΑΦΝΙΚΑ? σαν δυναμίτης που εκράγη στα λυμνάζοντα βαθειά νερά, άρχησαν να βγαίνουν στην επιφάνεια και λαυράκια “βατοπαιδικά”, και ΕΝΤΟΠΙΣΑΝ το ΠΑΡΑΝΟΜΟ! της ΔΥΝΑΜΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ, και την πέσαν διακομματικοί, δικονομικοί και πολιτικοί ΒΡΟΥΤΟχτίδες του ΕΥΝΟΜΟΥΜΕΝΟΥ μιας πολιτειας, να την ΤΙΘΑΣΕΥΣΟΥΝ, λόγω του κινδύνου να τους σκίσει το ΠΑΡΑΝΟΜΟ των συμφερώντων τους δίχτυα.

Για να εκλήψει η βαρβαρότητα πρέπει να αθωοθεί διαχρονικά? δια της νομοιμοποιήσεως της, στα μουλωχτά, έστω και κραυγαλεάζοντας αντιπολιτευτικά?

Παρ' ότι άλλο η παιδική πορνεία, κι άλλο η πολιτικόδικαιοβασία επί του συνόλου των πιστών του οίκου της “ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ”, με την υποτέλεια στο επικάλεσμα κατά την ύψωση του κομματικού λάβαρου, οι επί σκοπού ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΘΑ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΟΥΝ ΤΗΝ ΒΑΡΒΑΡΟΤΗΤΑ? των σταυροφοριτών
για να ισοπεδώσουν ΚΑΣΤΡΑ?
http://diaploki-diafthora.blogspot.com/2008/11/blog-post.html
κάθε έννοια ΔΙΚΑΙΟΥ
http://diaploki-diafthora.blogspot.com/2008/02/blog-post_9823.html
σε συνένεση της διακίνησης δια της σιωπής
http://diaploki-diafthora.blogspot.com/2008/12/blog-post.html
του άβατου και απόρθητου των ασφαλιστικών δικλέιδων?
http://stoixeiadiaplokis.blogspot.com/2008/05/blog-post_03.html

Κυριακή 7 Δεκεμβρίου 2008

Διακινήσεις και τράφικινγκ...

Διακινήσεις και τράφικινγκ...

Δεν είναι μόνο η "διακίνηση (τράφικινγκ) λευκής σαρκός" που έχει άμεση σχέση με το ξέπλυμα μαύρου χρήματος, είναι και η "διακίνηση (τράφικινγκ) δημόσιων και δημοτικών περιουσιών (δασών παραλιών κ.τ.λ.)" π.χ. Σκύρος.

Και στις δυο περιπτώσεις μπλεγμένοι είναι οι πρωταγωνιστές τις διαπλοκής στη διαφθορά, κατά του ευνομούμενου τις πολιτείας.
Και στις δυο περιπτώσεις για την νομιμοφάνεια τις "διακίνησης (τράφικινγκ)" αναγκαία είναι η πολιτική και νομική κάλυψη των ανωμιών τους, προς αποφυγή παρέμβασης τις εκτελεστικής εξουσίας.
Και στις δυο περιπτώσεις συμβολαιογράφοι και δικηγόροι κοστίζουν και ανταμείβονται σε μετρητά, ανάλογα με τον όγκο των κερδών τις "διακίνησης(τράφικινγκ)", ή ΣΕ ΕΙΔΟΣ.

Η δε ξεφτίλα των ηθικών αξιών των (διαχειριστών των οικονομικών του οίκου του θεού) βατοπαιδιτών, είναι ότι περιουσίες που ο λαός τις "Εκκλησίας του Δήμου" άφησε στην εποπτική διαχείριση των (κάτω από τις τότε ιστορικές συνθήκες, όπου ακόμα ο λαός ταύτιζε τον "οίκο του θεού" με την "Εκκλησία του Δήμου" δια το κοινωνικό σύνολο) το μετέτρεψαν σε είδος "διακίνησης (τράφικινγκ)" μαύρου χρήματος, καθότι χωρίς να παράγουν έργο οι ίδιοι (και παρά του έμμισθου των, του δημόσιου υπαλήλου) γίνονται αποταμιευτές και υπεξαιραστές, κόπων και θυσιών, του Ελληνισμού (από την εποχή των Ηρακλειδών) μέχρι και της πρόσφατης ιστορίας των αγώνων του Ελληνικού λαού (απελευθερωτικός αγώνας, αντίσταση, Πολυτεχνείο).

Πετώντας ένα χαλίκι στο νερό δημιουργούνται μικροί κύκλοι μικρής διαρκείας που εξαφανίζονται στη επιφάνεια του νερού, πετώντας μια πέτρα δημιουργούνται μεγαλύτεροι και πιο δυναμικοί που φτάνουν μέχρι την ακτή, οι υποβόσκουσες όμως υπόγειες,των κολασμένων, καταχθόνιες δυνάμεις, δημιουργούν ένα τσουνάμι που όταν αναδυθούν οι διαστάσεις του στην επιφάνεια δεν κάνει διακρίσεις σε διαχειριστές του "οίκου του θεού" και νομικών συμβούλων.

Ας όψονται οι συνταγματολόγοι μας, θεοποιοί και νομιμοποιοί, των καταχθόνιων σκοτεινών δυνάμεων.

Και επί της ουσίας αυτοί είναι και ενημερωμένοι!
ΑΝΟΙΚΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ Αξιότιμε κ. Λοβέρδο
http://diaploki-diafthora.blogspot.com/200...-post_1389.html
Περί πολιτικομικτών και πολιτικοεραστών Αξιότιμε κ. Βενιζέλο
http://diaploki-diafthora.blogspot.com/200...og-post_10.html